logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

برنامه های 14 و 15 خرداد در زنجان تشریح شد/ امام منادی عزت بخش اسلام بود

برنامه-های-14-و-15-خرداد-در-زنجان-تشریح-شد-امام-منادی-عزت-بخش-اسلام-بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:برنامه های 14 و 15 خرداد در ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های ویژه برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; سید سعید حسینی در جلسه ستاد برگزاری رحلت امام خمینی ( ره ) با اشاره به تقارن 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان،اظهار داشت:ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای اصلاح خود و ارتباط با خداوند متعال است.

 وی با بیان اینکه ایام سوگواری امام خمینی ( ره ) و عروج این عالم بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی، روز غروب خورشید است، ادامه داد: وجود حضرت امام در عصر جاهلیت ثانی منادی عزت بخش اسلام  شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی ( ره ) با تربیت ملت مسلمان ایران موجب عزت و عظمت انقلاب اسلامی شد، ادامه داد:امروز نور انقلاب در همه جهان تابیده است.

حسینی از برنامه‌ ریزی گسترده برای بزرگداشت ایام رحلت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: برنامه های مختلفی به این مناسبت در استان برگزار می شود.

وی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را شعار اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره)،کاخ های ظلم و استبداد در کشور برچیده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مکتب اسلام به ماآموخت که سرنوشت خود را در زیر سایه قرآن و ولایت رقم بزنیم، ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره 14 خرداد و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ضروری است.

حسینی بیان داشت: انقلاب اسلامی با خون شهدای والامقام بیمه شده است و امروز باید از سوی مردم راه شهدا ادامه یابد.

وی با بیان اینکه این مراسم باید با اهداف احیای مبانی و اصول فکری و ترویج و تعمیق توسعه اندیشه ها امام برگزار شود،تصریح کرد: تبیین شخصیت فکری و علمی امام راحل و معرفی آن به نسل ها جوان و آینده باید در برنامه ها دیده شود.

این مسئول برضرورت اجرای هر چه بهتر این مراسم در ۱۴ و ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) مقارن با ماه مبارک رمضان می باشد ،باید برنامه ها طوری تنظیم شود که حداکثر استفاده را از این ایام داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه امسال هیچ اعزامی از سوی سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مرقد امام نخواهیم داشت،ادامه داد:برنامه ها خوبی در این دوروز پیش بینی شده است که همکاری همه اعضا کمیته در این روز روز را خواستاریم. 

حسینی بر حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا ها شهر و روستا تاکید کرد و گفت: همه نهاد ها و ارگان ها باید بر این موضوع تاکید بیشتری داشته باشند.

وی گفت: حضور مردم در همه عرصه ها موجب پایداری نظام اسلامی می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر